Landslags kaptein Rosický alene vet hvorfor Arsenal spiller

Siden begynnelsen av sesongen spiller kaptein på det tsjekkiske teamet Tomas Rosicky for Arsenal bare 160 minutter, eller mindre enn to kamper for landslaget. Men han vet ikke hva det er som de får fra manager Arsene Wenger større plass. Selv om han forstår at han er allerede 34 år gammel, fortsatt føler at de opplevde fysisk nedgang. Å endre jersey, men likevel tenker siden januar přestupního perioden er fortsatt tid.

«Jeg er ikke sikker på hva som skjer. Jeg forstår at jeg er 34 år gammel, er det sannsynligvis vil spille en rolle, enten jeg liker det eller ikke. Det sier seg selv. Men i form av fysisk nedgang med meg ikke ennå. Når vi spilte med Nederland for landslaget, så jeg naběhal 12 km. At Arsenal, ifølge tester tilhører de fem beste i form av fart. På denne måten alt er som det var, «sa han til journalister på et møte Rosicky landslaget.

Treneren Wenger Mens du snakker, men ingen direkte forklaring på hvorfor, i en Arsenal synes minimal. «Vi har det gøy, men vet egentlig ikke hva det er. Det er en ren trenerens avgjørelse. Det er ikke min nedgang. Health Jeg har det bra, også,» sa Rosicky. «Selvfølgelig jeg ønsket å spille, men vil ikke gjøre noe med det,» la han til.

En mulig forklaring kan søkes i det faktum at i midtbanen Wenger ønsker forskjellige typer spillere. «Det er mulig. Sammenlignet med forrige sesong vi endret systemet, nå igjen nylig, og vi begynte å spille 4-4-2. Mostly hun ønsker å (trener) for å finne et system som vil vitne spillere som fortsatt bygger enn vice versa,» sier Rosicky.

En tilsvarende stilling er flere Arsenal-spillere, som for eksempel den tyske representanten Lukas Podolski, som også kommer på banen sporadisk. «Jeg er ikke i dette alene, andre i tilsvarende stillinger. Så når du får en sjanse, så for oss er det vanskeligere å fange bryting rytme», sa Rosicky.

Arsenal bare se kamper fra benken er enda mer komplisert, teamet svært vellykket. «Så langt skuffende sesong for oss. Vi spiller bra. Hva jeg spiller, bare ikke nok i forkant,» sa han.

Så langt har imidlertid tilsynelatende trodde ikke det ville være min situasjon i Arsenal løst i vinter går til en annen klubb. «Det er fortsatt langt unna. Det er fortsatt to måneder og se hva som skjer når vinteren overgangsmarkedet åpnes. Så langt har jeg ikke tenkt på det i det hele tatt,» sa Rosicky.

Ikke utelukke, men at man også vurdert tilbake til Sparta, hvor han vokste opp til seniorfotball. «Sparta for meg vil alltid være tema fordi jeg er en stor Spartan. Men i øyeblikket er det ikke strøm,» la han til.

Добавить комментарий

